pretty little liars

Cześć! Pierwszy raz postanowiłam zmienić mój content na blogu i dziś przychodzę do Was z mini recenzją serialu "Pretty Little Liars". Od bardzo dawna czas wolny spędzam oglądając przeróżne seriale, a moim ostatnim znaleziskiem jest ten właśnie serial.



          Serial "Pretty Little Liars" jest stworzony na podstawie książek Sary Shepard o tym samym tytule. Możemy oglądać go w każdy wtorek na amerykańskim kanale telewizyjnym Freeform. 

          "Pretty Little Liars" pokazuje okres nastoletniego buntu, pierwszych miłości i wchodzenia w dorosłość. W pewnym momencie, bohaterki tak zakręcają się we własnych kłamstwach, że wymyślają nowe, by ukryć poprzednie. Stąd taki, a nie inny tytuł - jego polska wersja brzmi "Słodkie kłamstewka".



          Historia zaczyna się bardzo ciekawie: z grona przyjaciółek w niewyjaśnionych okolicznościach ginie jedna z nich. Rok później jej ciało zostaje odnalezione, jednak dziewczyny są prześladowane przez tajemniczego "A", który na początku udaje zaginioną Allison. Po miesiącach dziewczyna powraca, przez co okazuje się, że znalezione ciało należy do innej osoby. Wtedy dopiero zaczyna się zabawa: główne bohaterki nadal nękane są przez tajemniczą postać, a jej zachowanie nie raz zagraża ich życiu.



          Serial idealnie nadaje się dla każdego, kto lubi zagadki i dreszczyk emocji. Jak na produkcję tego typu jest on bardzo dobrze zrobiony, efekty specjalnie nie raz już zaskakiwały, a wątki, pomimo tego, że jest ich wiele, swobodnie się przenikają i łączą w zgodną całość, co jest, dla mnie, bardzo istotne.


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do obejrzenia tego serialu, dajcie znać w komentarzach, co o nim sądzicie! ;)

Komentarze

  1. oglądam od pierwszego sezonu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomnialas mi o nich:) dzis siadam:)
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. O,to serial który zapisuję do swojej listy i nadrabiam! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten serial! oglądam regularnie każdy odcinek :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial mnie osobiście jakoś nie zafascynował, obejrzałam kilka odcinków i szybko się znudziłam, natomiast bardzo mi się podoba wersja gry na podstawie tego właśnie serialu w aplikacji episode :)

    Przy okazji zapraszam również do siebie:) http://ourlittlediaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Serial jest wspaniały, jeden z najlepszych jakie oglądam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym serialu, ale niestety jakoś nie moje klimaty + duża ilość sezonów, za dużo do nadrabiania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezły, chociaż po kilku odcinkach mnie znudził. Za to ciągle chodzi mi po głowie piosenka z czołówki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś oglądałam i chyba powrócę do nowego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie oglądałam go , ale ty bardzo fajnie opisalas go i zachęciła mnie :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę obejrzeć <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli przyszedłeś zareklamować tutaj swojego bloga tekstem: fajny blog, wbij do mnie!; to lepiej od razu stąd wyjdź. :)
Każdy komentarz daje mi niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

fall is here!

outfit of the day

minti shop haul