outfit of the day

Cześć! Co u Was słychać? Jak minął Wam ostatni tydzień? Ciepło w końcu do nas wróciło, miejmy nadzieję, że zostanie już na długo. Korzystając z okazji wybrałam się z moim prywatnym fotografem - Agnieszką na sesję. 

Hiszpanki podobają mi się od dawna i nie jest to pierwsza tego typu bluzka w mojej szafie. Wyjątkiem dla mnie są jej wzory, wolę raczej gładkie ubrania. Do niej dobrałam jeansy (czarne, klasyczne rurki jakoś mi do niej nie pasują), czarne conversy oraz ramoneskę, która przydała się, gdy zaczął wiać wiatr. Co sądzicie o mojej stylizacji? :)














Komentarze

  1. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Uwielbiam conversy, ramoneski,odkryte ramiona! Także dla mnie idealnie! Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna bluzka! :)

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja spoko, ale ja bym jeszcze zrobiła druga stylizację z tą bluzką. Tym razem z rozkloszowaną spódniczką mniej więcej pod kolor lub w klasycznym odcieniu lub obcisłą spódniczką do kolan :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta hiszpanka, podoba mi się to zestawienie:) Tydzień jak to tydzień - bardzo szybko mija:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowa bluzka - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię te bluzki, ale jakoś jeszcze żadnej nie mam ;p fajne zestawienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzka ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka, na świetny print <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest naprawdę świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także uwielbiam Hiszpanki, ale raczej w jednolitym kolorze, lecz ta stylizacjia wygląda bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie tej koszulki z skórzaną kurteczką wyszło rewelacyjnie!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  12. Lekko odsłonięte ramiona <3 świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna jest ta bluzka! Lubię takie kolory gdy robi się już ciepło, muszę poszperać w sklepach. Pamiętasz może gdzie są kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja genialna!! ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit! Kurtka rewelacyjna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna bluzka w wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona topem:** cuddooo

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka rewelacyjna! Świetne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo bardzo fajnie wyglądasz!
    Hiszpanki też mi się podobają, a ta jakoś w szczególny sposób pasuje do twojej cery; jakoś zawarte w niej kolorki świetnie współgrają :D
    cudna ramoneska *.*
    achh no się zachwycam i zachwycam, tak mi się podoba ten post :D
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz!
    Gdy spojrzałam na Twój pasek boczny, zauważyłam, że wczoraj miałaś urodziny. Wszystkiego najlepszego! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna i oryginalna bluzka, super outfit ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na hiszpankę wzorzystą, bo jednokolorowa przy jednokolorowych spodniach nie mialaby aż tak piorunującego wrażenia, jak ta :D jest fantastyczna- sama dumnie bym ją nosiła <3
    super wyglądasz :)

    milego dnia :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/2017/05/nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna ta hiszpanka :) mi się bardzo podobają takie bluzki, ale jeszcze nie znalazłam idealnej dla siebie :(

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super połączenie :) piękne zdjęcia <3
    przejrzałam Twoje posty i każdy jest równie rewelacyjny :)
    zasługujesz na sukces <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna koszula, w połączeniu z ramoneską - bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna ta bluzka, chyba sobie kupię jakąś podobną (niekoniecznie we wzory, ale fason jest genialny;)). Bardzo ładnie wyglądasz i zdjęcia mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten strój jest cichy cool.Jesteś tak piękny pod słońcem na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli przyszedłeś zareklamować tutaj swojego bloga tekstem: fajny blog, wbij do mnie!; to lepiej od razu stąd wyjdź. :)
Każdy komentarz daje mi niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

fall is here!

minti shop haul