minti shop haul

Cześć! Próbując zabić majówkową nudę, która dopadła mnie z powodu braku planów na deszczowe popołudnie, weszłam na YouTube pooglądać różnego rodzaju makijażowe filmiki. Natknęłam się tam na paletki marki, o której wcześniej nie słyszałam, a mianowicie: Zoevy. Recenzje miała świetne, dlatego weszłam do jednego z polecanych przez polskie youtuberki sklepu z kosmetykami - MintiShopu i spędziłam na jego stronie kilka chwil (czytaj: cały wieczór z przerwami na jedzenie).


Na początku od razu dodałam najładniejszą według mnie paletę Zoevy - "Cocoa Blend". Uwielbiam ciepłe kolory, dlatego jest ona dla mnie idealna! Skusiłam się dodatkowo na gąbeczkę do makijażu firmy BlendIt!, o której ostatnio jest bardzo głośno. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się tutaj jakaś recenzja, choć ostrzegam, że nie jestem najlepsza w pisaniu tego typu rzeczy.


Paczka przyszła do mnie po sześciu dniach od zamówienia, (jednak wydaje mi się, że spowodowane jest to środowym świętem oraz weekendem) w pięknym, kolorowym opakowaniu. Paletka była również dodatkowo owinięta folią bąbelkową, dzięki której była zabezpieczona przed ewentualnym zniszczeniem.






Zamawialiście już kiedyś coś z MintiShopu? Co o nim sądzicie? :)


Komentarze

  1. Jeszcze tam nie zamawiałam, ale chciałabym kupić gąbeczki Blend It, więc pewnie za jakiś czas zrobię tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym sklepie, ale nie miałam okazji robić w nim zakupów. Paletka jest świetna w sam raz dla mnie :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym. ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, mają troszkę zawyżone ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie wzory na opakowaniach. bardzo subtelne i eleganckie. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także mam zamiar zamówić na dniach tą gąbeczkę ;) a palety z Zoevy są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, zakupy jak najbardziej udane! pierwszy raz widzę czarną gąbeczkę :O A paletka jest cudowna ☺
    Nie robiłam zakupów w tym sklepie ale .. nic straconego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka ma takie odcienie jakie lubię, aż dziwne że jeszcze jej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym sklepie, ale paletka ma przepiękne kolorki *.* aktualnie nie zamierzam już żadnej kolorówki dokupywać, bo na rossmannowych promocjach się wystarczająco obłowiłam xd
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka jest na prawdę świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka kusi mnie od dłuższego czasu, wiele dobrego o niej słyszałam

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paletka to marzenie : )Z minti jeszcze nic nie zamawiałam, ale kto wie - może coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Minti Shop za to, że mają taki szeroki asortyment :D Z tej dwójki znam tylko gąbkę Blend it!, ale używam jej od niedawna i jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii na jej temat :) na paletkę kiedyś miałam ochotę, ale nie maluję się takimi odcieniami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory ma ta paletka! Ja już zamawiałam z Minti Shopu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy tam nic nie zamawialam. Ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy tam nie zamawiałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo już czyham na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak, to moja pierwsza paleta od Zoevy i raczej nie ostatnia. Uwielbiam ją, robią nią praktycznie wszystkie makijaże na bloga :D nieodłączny element mojej twórczości :D bardzo dobry wybór :D teraz mają wprowadzić nową Basic Moment coś takiego w bardziej dziennych odcieniach. Strasznie jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna paletka:) cudowne kolorki:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli przyszedłeś zareklamować tutaj swojego bloga tekstem: fajny blog, wbij do mnie!; to lepiej od razu stąd wyjdź. :)
Każdy komentarz daje mi niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

fall is here!

outfit of the day