may holiday

Cześć! Co u Was? Doczekaliśmy się w końcu majówki. Moja będzie trwać aż do wtorku następnego tygodnia z powodu matur pisanych w mojej szkole (plusy połączonego gimnazjum i liceum). Mam zamiar wykorzystać ją  w 100%, spędzić czas z przyjaciółmi, odpocząć i nadrobić wszystkie odcinki ulubionych seriali, które zaniedbywałam przez prawie trzy miesiące. 
Będąc ostatnio na zakupach znalazłam idealną kurtkę jeansową, co było nie lada wyzwaniem! W każdej sieciówce każda miała pełno naszywek z przodu lub całe plecy w różnego typu napisach. Kiedy była już gładka, to sięgała ledwo do talii. Po kilku godzinach udało się, dorwałam ją w New Looku, ostatni rozmiar. Nie mogę doczekać się, aż pokażę Wam ją w jakiejś fajnej stylizacji! Dajcie znać, co sądzicie!:)

Miłej majówki!;)

Komentarze

  1. Ja tak samo odpoczywanie , spędzanie czasu z najbliższymi , tworzenie postów .Kurtka bardzo fajna :)

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio mam problem ze znalezieniem mojej wymarzonej jeansowej kurtki :( Muszę chyba po lumpeksach pobuszować, może tam się coś znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zamierzam wolny czas spędzić z przyjaciółmi oraz czytać dużo książek i nadrobić seriale :)
    Ps: bardzo ładny choker :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka kurtek jeansowych, nie nosiłam ich już kilka dobrych lat więc chyba nadeszła pora, aby je wygrzebać z szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są kurteczki jeansowe, mam jedną po mojej siostrze - jest stara jak świat, ale ma to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Upolowałaś bardzo fajna kurteczkę! Świetna klasyczna i elegancka. Bardzo fajnie, że masz tyle czasu wolnego baw się dobrze :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka, w sam raz na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoja kupiłam jakiś czas temu i teraz przyszła na nią pora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kurtka :) Ja majówki tak długiej jak Ty niestety nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest świetna! Aż chyba pojadę do innego miasta, aby znaleźć ją w New Look'u haha <3

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest super :D
    Życzę udanego odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli przyszedłeś zareklamować tutaj swojego bloga tekstem: fajny blog, wbij do mnie!; to lepiej od razu stąd wyjdź. :)
Każdy komentarz daje mi niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

fall is here!

outfit of the day

minti shop haul