fall is here!


The Chainsmokers - Closer (Lyric) ft. Halsey

Cześć! Nie odzywałam się do Was ponad miesiąc. Nie będę szukać wymówek, że szkoła, że brak czasu, ponieważ doskonale znamy powód nieobecności, a mianowicie lenistwo.
Jesień do nas zawitała, od razu zrobiło się strasznie zimno, co bardzo mi się nie podoba. Ukochaną ramoneskę musiałam zamienić na cieplejszą zieloną parkę i wyciągnąć z szafy ulubiony, ciepły szal w kratę - tzw. koc. Krótkie bluzki poszły w głąb szafy, zastąpione ciepłymi sweterkami. Jeden z moich ulubionych możecie zobaczyć po części na zdjęciach niżej. Do tego dobrałam pasujące do wszystkiego jeansy oraz czarne, sportowe buty - air force 1. Po marznięciu na sesji, postanowiłam z moim wspaniałym fotografem - Agnieszką wejść do klimatycznej kawiarni. Zamówiłyśmy ciepłe kakao oraz ciastka owsiane, które okazały się pyszne! Uwielbiam spędzać czas w tak pięknych miejscach i na pewno wrócę tam jeszcze w tym miesiącu. :)





Komentarze

  1. ja nie przepadam za jesienią, ale o tej porze roku mam słabość do szalików w kratę a twój jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi kakao smakuje najlepiej właśnie jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam takie ,,koce'' ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam jesień pomimo zimna! :D
    super kurtka!
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również do mnie:)
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/jesienny-tag-autumn-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look :) Pytanie praktyczne -nie bylo Ci zimno bez skarpetek ? :) Chyba ze ogólnie bez nich chodzisz :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie lenistwo.. czasem lepiej sobie dać spokój z pisaniem i blogowaniem, jak ma być robione na odpierdziel..
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień to chyba jedna z lepszych pór roku, ale jest zdecydowanie za zimna. Świetne zdjęcia!;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak klimatyczna kawiarenka i obserwowanie ludzi z ulicy przy ciepłym napoju <3
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, cudownie wyglądasz :))
    Zapraszam do mnie!
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię jesień :D ślicznie wyglądasz! <3 miło, że dodałaś do postu moją ulubioną piosenkę ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia. Fajnie oddałaś klimat jesieni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli przyszedłeś zareklamować tutaj swojego bloga tekstem: fajny blog, wbij do mnie!; to lepiej od razu stąd wyjdź. :)
Każdy komentarz daje mi niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

outfit of the day

minti shop haul